Aktuálně
Hospodaření domácnosti v roce 2024

14.3.2024 | Zdražování, vysoké ceny energií a vysoká míra inflace se promítly a dále promítají do spotřebitelského chování českých domácností. Meziročně se zhoršila aktuální situace domácností a výhled do budoucna stále není příznivý, je ovšem optimističtější než před rokem. Dílčí poklesy v plánovaném šetření či změně nákupního chování lze připisovat již realizovaným změnám v předchozím roce.

celý článek

TISKOVÁ ZPRÁVA: BIOPOTRAVINY OPTIKOU ČESKÉ A POLSKÉ VEŘEJNOSTI

1.1.2021 | Agentura Focus ve spolupráci s polskou výzkumnou agenturou IMAS provedla reprezentativní výzkum veřejného mínění na dospělé populaci České republiky a populaci Polské republiky ve věku 15-65 let. Výzkum proběhl v ČR ve dnech 6. - 20. prosince 2019 a v PL 18. - 30. října 2019. Výběrový vzorek tvořilo v Česku 1005 a v Polsku 1028 respondentů vybraných metodou kvótního výběru na základě pohlaví, věku, vzdělání, velikosti obce a kraje bydliště. Cílem výzkumu bylo zmapování vztahu české a polské veřejnosti k biopotravinám.

celý článek

Hledáme spolehlivé tazatele pro dlouhodobou spolupráci

1.1.2018 | FOCUS ke své práci potřebuje spolehlivé a pracovité lidi, protože bez nich by nemohl nabízet svým klientům služby a výzkumy v té nejlepší kvalitě.

celý článek

Čechům vadí dvojí kvalita potravin v Evropě, ukázal průzkum. Nevěří těm z Polska, Číny a Německa

21.2.2016 | Podle nového průzkumu Státní zemědělské a potravinářské inspekce považuje více než čtvrtina dotazovaných různou kvalitu potravin v Evropě za manipulaci. Skutečný důvod podle spotřebitelů spočívá v tom, že výrobci šetří na dražších surovinách. Mezi nejvíce falšované potraviny podle spotřebitelů patří zejména uzeniny, marmelády či lihoviny. Podle ministra zemědělství je důležitá edukace zákazníka a jeho zpětná vazba obchodníkovi.

celý článek

Proč omnibusový výzkum?

  1. Reprezentativní vzorek respondentů z České republiky (n = 1000).
  2. Omnibus realizujeme i v rámci Slovenské republiky (n = 1000) – pokud chcete expandovat nebo srovnat data ČR se SR, máte možnost.
  3. Sledování trendů v čase: měsíční, čtvrtletní/pololetní analýzy dynamického vývoje dat – nejnovější metody a vizualizace dat.
  4. Individuální přístup: v momentě, kdy nás budete kontaktovat se svými požadavky, začínáme se vám naplno věnovat. Na základě definice vašich potřeb navrhneme otázky, které zařadíme do dotazníku. Následně vypracovanou analýzu vám budeme osobně prezentovat.
  5. Exkluzivita dat: data získaná pomocí FOCUSbusu jsou vaším výhradním vlastnictvím, nejsou poskytována třetím subjektům.
  6. Nízká cena: oproti ad-hoc výzkumům jsou fixní náklady rozpuštěny mezi ostatní klienty. Naši klienti tak ušetří 70 až 80 % rozpočtu na stejně náročný ad-hoc výzkum.
  7. Krátká doba realizace: data budete mít k dispozici do 1 až 4 týdnů (v závislosti na metodě sběru dat), v případě potřeby je možné vytvořit tzv. signální zprávu, která zahrnuje nejdůležitější informace z výzkumu.
  8. Výhody dlouhodobé spolupráce: při opakovaném využívání služby FOCUSBUS poskytujeme zvýhodněné tarify našich služeb.
© 2015 Focus Agency
vytvořilo Anything Studio