Aktuálně
Hospodaření domácnosti v roce 2024

14.3.2024 | Zdražování, vysoké ceny energií a vysoká míra inflace se promítly a dále promítají do spotřebitelského chování českých domácností. Meziročně se zhoršila aktuální situace domácností a výhled do budoucna stále není příznivý, je ovšem optimističtější než před rokem. Dílčí poklesy v plánovaném šetření či změně nákupního chování lze připisovat již realizovaným změnám v předchozím roce.

celý článek

TISKOVÁ ZPRÁVA: BIOPOTRAVINY OPTIKOU ČESKÉ A POLSKÉ VEŘEJNOSTI

1.1.2021 | Agentura Focus ve spolupráci s polskou výzkumnou agenturou IMAS provedla reprezentativní výzkum veřejného mínění na dospělé populaci České republiky a populaci Polské republiky ve věku 15-65 let. Výzkum proběhl v ČR ve dnech 6. - 20. prosince 2019 a v PL 18. - 30. října 2019. Výběrový vzorek tvořilo v Česku 1005 a v Polsku 1028 respondentů vybraných metodou kvótního výběru na základě pohlaví, věku, vzdělání, velikosti obce a kraje bydliště. Cílem výzkumu bylo zmapování vztahu české a polské veřejnosti k biopotravinám.

celý článek

Hledáme spolehlivé tazatele pro dlouhodobou spolupráci

1.1.2018 | FOCUS ke své práci potřebuje spolehlivé a pracovité lidi, protože bez nich by nemohl nabízet svým klientům služby a výzkumy v té nejlepší kvalitě.

celý článek

Čechům vadí dvojí kvalita potravin v Evropě, ukázal průzkum. Nevěří těm z Polska, Číny a Německa

21.2.2016 | Podle nového průzkumu Státní zemědělské a potravinářské inspekce považuje více než čtvrtina dotazovaných různou kvalitu potravin v Evropě za manipulaci. Skutečný důvod podle spotřebitelů spočívá v tom, že výrobci šetří na dražších surovinách. Mezi nejvíce falšované potraviny podle spotřebitelů patří zejména uzeniny, marmelády či lihoviny. Podle ministra zemědělství je důležitá edukace zákazníka a jeho zpětná vazba obchodníkovi.

celý článek

Proces omnibusu

Definice problému

Kontaktujte nás se svým problémem. Na úvodní konzultaci identifikujeme vaše požadavky, potřeby a očekávání, které na projekt kladete. Tato konzultace nám umožní určit potřebný rozsah a hloubku řešení vašeho problému. Od toho se odvíjí znění a počet otázek, které zařadíme do omnbibusového výzkumu.

Formulace otázek

Otázky si můžete naformulovat sami, nebo je naformulují naši zkušení projektoví manažeři. Stačí, když nám zadáte cíle výzkumu či popíšete svůj problém a my otázky naformulujeme. Poté, co je schválíte, zařadíme je do dotazníku.

Realizace sběru dat

Data sbíráme pomocí metod navržených v projektu výzkumu, který odsouhlasíte. Sběr dat důsledně koordinujeme a kontrolujeme ve všech jeho fázích, což vede k vysoké kvalitě a spolehlivosti získaných dat.

Výstupy a závěrečná zpráva

Získaná data Vám předáme v podobě datového souboru (např. xls, sav, csv, dat), frekvenční tabulky a tabulky druhého stupně (crosstabs). Otevřené otázky můžeme nakódovat. Součástí výstupů může být i testování četností pro určení signifikantních rozdílů s využitím statistických testů. V případě zájmu ze strany klienta přípravíme komplexní závěrečnou zprávu z výzkumu (za příplatek).

Konzultace, poradenství, workshopy

Na prezentaci závěrečné zprávy může navazovat odborné poradenství a spolupráce s vámi při implementaci výsledků výzkumu do vaší obchodní praxe, např. formou kreativních workshopů, kterých se zúčastní vaši klíčoví zaměstnanci, případně i představitelé vaší reklamní agentury. Účastníci workshopu pod vedením seniorního pracovníka FOCUSU identifikují příčiny a potíže a hledají akce vedoucí k jejich odstranění.

© 2015 Focus Agency
vytvořilo Anything Studio